-
Haqqımızda
-
Qanunvericilik
- E-xidmətlər
-
Media
- Karyera
-
Əlaqə
Nizamnamə
Nizamnamə
1.1. Azərbaycan Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və
Nəqliyyat Nazirliyinin (bundan sonra – Nazirlik) tabeliyində olan Azərbaycan
Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (bundan sonra – Agentlik) avtomobil nəqliyyatı
sahəsində (bundan sonra – müvafiq sahə) tənzimləməni, Azərbaycan
Respublikasında avtomobil nəqliyyatı ilə daşımalara və digər avtomobil nəqliyyatı
xidmətlərinə ehtiyacın təmin edilməsini, beynəlxalq və ölkədaxili sərnişin və
yük daşımalarına dair qayda və tələblərə, habelə bu sahədə Azərbaycan
Respublikasının normativ hüquqi aktlarının və tərəfdar çıxdığı beynəlxalq
müqavilələrin müddəalarına riayət edilməsinə nəzarəti (Bakı şəhərinin
inzibati ərazisində ümumi istifadədə olan nəqliyyat vasitələri ilə müntəzəm sərnişindaşıma
və taksi minik avtomobilləri ilə sərnişindaşıma sahəsində tənzimləmə və nəzarət
istisna olmaqla) həyata keçirən publik hüquqi şəxsdir.
1.2. Agentlik öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələri, Azərbaycan Respublikasının qanunlarını, bu Nizamnaməni,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin digər fərmanlarını, həmçinin sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin qərar və sərəncamlarını, digər
normativ hüquqi aktları rəhbər tutur.
1.3. Agentlik öz vəzifələrini yerinə yetirərkən və
hüquqlarını həyata keçirərkən dövlət və yerli özünüidarəetmə orqanları ilə,
beynəlxalq və qeyri-hökumət təşkilatları ilə, digər hüquqi və fiziki şəxslərlə
qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət göstərir.
1.4. Agentlik ümumdövlət və ictimai əhəmiyyət
daşıyan fəaliyyətlə məşğul olur. Agentlik bu Nizamnamədə qarşıya qoyulmuş məqsədlərə
nail olmaq üçün sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul ola bilər.
1.5. Agentliyin müstəqil balansı, əmlakı, xəzinə və
bank hesabları, öz adı və “Azərbaycan Respublikasının Dövlət Gerbindən istifadə
qaydaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, həmçinin
Azərbaycan Respublikasının Dövlət Gerbinin təsviri həkk olunmuş möhürü, müvafiq
ştampları, loqotipi (emblemi) və blankları vardır.
1.6. Agentliyin əqdlər bağlamaq, öz adından əmlak və
qeyri-əmlak hüquqları əldə etmək və həyata keçirmək hüququ, həmçinin vəzifələri
vardır. Agentlik məhkəmədə iddiaçı və ya cavabdeh qismində çıxış edə bilər.
1.7. Agentliyin nəzarət funksiyalarını yerinə yetirən
əməkdaşları Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən müəyyən
edilən xidməti geyim formasını və fərqləndirmə nişanlarını daşımaq hüququna
malikdirlər.
1.8.
Agentliyin rəsmi adı aşağıdakı kimidir:
1.8.1. tam halda – Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat
Agentliyi, qısaldılmış halda – AYNA;
1.8.2.
ingilis dilində tam halda – Azerbaijan Land Transport Agency, qısaldılmış halda
– ALTA.
1.9. Agentlik Bakı şəhərində yerləşir.
2.1. Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri
aşağıdakılardır:
2.1.1. müvafiq sahə üzrə dövlət siyasətinin
formalaşdırılması ilə bağlı Nazirliyə təkliflər vermək və bu siyasətin həyata
keçirilməsini təmin etmək;
2.1.2. müvafiq sahədə tənzimləməni və qüvvədə olan
qanunvericiliyə əməl edilməsinə nəzarəti həyata keçirmək;
2.1.3. avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm sərnişin
daşımalarının təşkilini və bu sahədə dövlət sifarişinin (Şuşa şəhərinin
ərazisində müntəzəm şəhərdaxili sərnişindaşımalar üzrə dövlət sifarişi istisna
olmaqla) formalaşdırılmasını təmin etmək;
2.1.4. avtomobil nəqliyyatı ilə beynəlxalq sərnişin
və yük daşımalarını tənzimləyən icazə sisteminin tətbiqini təmin etmək və bu
sahədə nəzarəti həyata keçirmək;
2.1.5. rəqəmsal taxoqraf kartları üzrə milli
sistemin fəaliyyətinin təmin olunmasında, habelə tənzimlənməsində və idarə
olunmasında iştirak etmək;
2.1.5-1. yol hərəkətinin və piyada-yol
infrastrukturunun təşkilində iştirak etmək və aidiyyəti qurumlarla birlikdə nəqliyyat
axınının tənzimlənməsini təmin etmək;
2.1.6. müvafiq sahənin inkişafını təmin etmək;
2.1.7. bu Nizamnamə ilə müəyyən edilən digər
istiqamətlərdə fəaliyyət göstərmək.
3.1. Bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq, Agentliyin vəzifələri aşağıdakılardır:
3.1.1. müvafiq sahədə normativ hüquqi aktların,
inkişaf konsepsiyalarının, strategiyaların və məqsədli proqramların
hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
3.1.2. müvafiq sahədə inzibati xəta əlamətləri
aşkar etdikdə, Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinə uyğun
olaraq tədbirlər görmək, cinayət əlamətləri olduqda isə aidiyyəti üzrə məlumat
vermək;
3.1.3. dövlət orqanlarının (qurumlarının), yerli
özünüidarəetmə orqanlarının, hüquqi və fiziki şəxslərin avtomobil nəqliyyatı ilə
sərnişin və yük daşımaları üzrə fəaliyyətini əlaqələndirmək;
3.1.4. aidiyyəti dövlət orqanı (qurumu) ilə birlikdə
avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və yük daşımalarını yerinə yetirən
vergi ödəyicilərinə məxsus avtonəqliyyat vasitələrinə fərqlənmə nişanlarının tətbiqi
ilə əlaqədar müvafiq normativ hüquqi aktların tələblərinə riayət olunmasına nəzarət
etmək;
3.1.5. müvafiq sahədə Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı beynəlxalq müqavilələr ilə tənzimlənən və Agentliyin səlahiyyətinə aid
olan məsələlər üzrə Azərbaycan Respublikasının götürdüyü öhdəliklərin yerinə
yetirilməsini təmin etmək;
3.1.6. “Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq müvafiq fəaliyyət növlərinə icazə,
onların dublikatlarını və əlavələrini vermək, həmin icazələri yenidən rəsmiləşdirmək,
dayandırmaq, bərpa və ya ləğv etmək, habelə icazə şərtlərinə riayət olunmasına
nəzarəti həyata keçirmək;
3.1.7. Azərbaycan Respublikasının ərazisində beynəlxalq
avtomobil daşımalarını tənzimləyən icazə sisteminin tətbiqini və bu sahədə nəzarəti
həyata keçirmək;
3.1.8. beynəlxalq avtomobil daşımaları sahəsində
icazə blanklarının mübadiləsi üzrə kvotaların müəyyən edilməsi ilə əlaqədar
Nazirliyə təkliflər vermək, habelə icazə blanklarının mübadiləsini və uçotunu
aparmaq;
3.1.9. xarici ölkələrin birdəfəlik “İcazə” blankı,
Beynəlxalq Nəqliyyat Forumunun çoxtərəfli illik və qısamüddətli icazələri
(jurnalları) və ya Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı digər beynəlxalq
müqavilələr ilə müəyyən edilən icazələrin operatorlar arasında bölgüsünü və
uçotunu aparmaq;
3.1.10. Azərbaycan Respublikasının avtomobil nəqliyyatı
ilə beynəlxalq sərnişin və yük daşımaları fəaliyyətinin operatorlarını xarici
ölkələrin birdəfəlik “İcazə” blankı, Beynəlxalq Nəqliyyat Forumunun çoxtərəfli
illik və qısamüddətli icazələri (jurnalları) və ya Azərbaycan Respublikasının tərəfdar
çıxdığı digər beynəlxalq müqavilələr ilə müəyyən edilən icazələrlə təmin etmək;
3.1.11. Azərbaycan Respublikasında dövlət
qeydiyyatında olan avtonəqliyyat vasitələrini kvota üzrə mübadilə edilən xarici
ölkələrin birdəfəlik “İcazə” blankı ilə operativ qaydada təmin etmək üçün
xarici dövlətlərin aidiyyəti orqanları (qurumları) ilə əməkdaşlıq çərçivəsində
müvafiq tədbirlər görmək;
3.1.12. avtomobil nəqliyyatı ilə beynəlxalq sərnişin
və yük daşımaları fəaliyyətinin operatorlarının uçotunu aparmaq;
3.1.13. Azərbaycan Respublikasının ərazisində
(gömrük sərhəd buraxılış məntəqələri istisna olmaqla) xarici dövlətlərdə
qeydiyyatda olan avtonəqliyyat vasitələri ilə həyata keçirilən beynəlxalq
avtomobil daşımalarına nəzarət etmək;
3.1.14. avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm sərnişindaşıma
xidmətlərinin təşkil edilməsi, habelə səmərəliliyinin və keyfiyyətinin
artırılması üçün tədbirlər görmək;
3.1.15. avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm sərnişin
daşımaları üzrə marşrutu Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyi ilə
razılaşdırmaqla, marşrutların sxemini, həmin marşrutlarda istifadə olunacaq
avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkət cədvəlini, növünü və onlara dair tələbləri
müəyyən etmək;
3.1.16. dövlət sifarişi əsasında avtomobil nəqliyyatı
ilə müntəzəm şəhərdaxili (rayondaxili), şəhərlərarası (rayonlararası) və beynəlxalq
marşrutlar üzrə sərnişin daşımalarının yerinə yetirilməsinə daşıyıcıları
müsabiqə qaydasında cəlb etmək, müsabiqənin qalibləri ilə müvafiq marşrut üzrə
sərnişin daşınması (sərnişin daşınmasının təşkili) haqqında müqavilə bağlamaq və
müqavilə şərtlərinə əməl olunmasına nəzarət etmək;
3.1.17. avtomobil nəqliyyatı ilə müntəzəm şəhərdaxili
(rayondaxili), şəhərlərarası (rayonlararası) və beynəlxalq daşıma
marşrutlarının pasportunu hazırlamaq və onları daşıyıcılara təqdim etmək;
3.1.18. müntəzəm sərnişindaşıma xidmətləri yerinə
yetirən avtobusların fəaliyyətini tənzimləmək məqsədilə mərkəzləşdirilmiş
dispetçer xidməti yaratmaq və onun fəaliyyətini təşkil etmək;
3.1.19. müntəzəm sərnişin daşımalarında gediş
haqqının nağdsız ödənilməsini təmin edən ödəniş sisteminin yaradılması və idarə
olunması ilə bağlı tədbirlər görmək;
3.1.20. rəqəmsal taxoqraf kartları üzrə milli
sistemin fəaliyyətinin təmin olunmasında, habelə tənzimlənməsində və idarə
olunmasında iştirak etmək;
3.1.21. beynəlxalq və ölkədaxili (şəhərlərarası və
rayonlararası) sərnişin və yük daşımalarını həyata keçirən daşıyıcıların, belə
daşımaları yerinə yetirən sürücülərin, taxoqrafların quraşdırılması,
yoxlanılması, təmiri, sınağı, kalibrlənməsi və onlara texniki xidmət göstərilməsi
ilə bağlı işləri yerinə yetirən xidmət mərkəzlərinin (servis emalatxanalarının)
texniki heyətinin və sürücülərin iş və istirahət rejiminə nəzarəti həyata keçirən
dövlət orqanı əməkdaşlarının rəqəmsal taxoqraf kartları ilə təmin edilməsi üçün
tədbirlər görmək;
3.1.22. “Avtomobil nəqliyyatı haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun 6.5-ci maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaqla, avtomobil
nəqliyyatının infrastruktur obyektlərinin (Şuşa şəhərinin ərazisi
istisna olmaqla), o cümlədən avtovağzalların (avtostansiyaların), dayanacaq
məntəqələrinin, avtomobil nəqliyyatı parklarının, avtomobil
duracaqlarının, terminalların və digər qurğuların, habelə avtonəqliyyat vasitələrinə
texniki xidmət göstərən texniki-təmir stansiyalarının (sahələrinin),
yanacaqdoldurma məntəqələrinin yerləşdirilməsi, yaxud təyinatı avtomobil nəqliyyatının
digər infrastruktur obyektinə dəyişdirilməklə yenidən qurulmasına dair rəy vermək;
3.1.23. avtovağzalların (avtostansiyaların) göstərdikləri
xidmətlərin səviyyəsinin onlara verilmiş pasportda müəyyən olunan
kateqoriyalara uyğunluğuna nəzarət etmək, avtovağzalın (avtostansiyanın)
pasportla müəyyən olunmuş kateqoriyasını dəyişmək;
3.1.24. avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və yük
daşımalarını yerinə yetirən avtonəqliyyat vasitələrinin qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada reysqabağı texniki müayinəsi, sürücülərin reysqabağı tibbi müayinəsi
üçün müvafiq məntəqələrin təyin edilməsi məqsədilə tədbirlər görmək, həmçinin
bu sahədə nəzarəti həyata keçirmək;
3.1.25. avtomobil nəqliyyatının infrastruktur
obyektində (ümumi istifadədə olan avtomobil yolları istisna olmaqla) beynəlxalq və
ölkədaxili (şəhərlərarası və rayonlararası) sərnişin və yük daşımalarını
yerinə yetirən sürücülər tərəfindən iş və istirahət rejiminə əməl olunmasına nəzarət
etmək;
3.1.25-1. Bakı şəhərinin inzibati ərazisində müntəzəm
sərnişindaşıma xidmətlərini yerinə yetirən avtomobil nəqliyyatı üçün dayanacaq
məntəqələrinin yerlərini müəyyənləşdirmək, onları quraşdırmaq və idarə
olunmasını təmin etmək;
3.1.25-2. taksi minik avtomobilləri üçün nişanlanma
xətləri əsasında duracaq yerlərini müəyyənləşdirmək və idarə olunmasını təmin
etmək;
3.1.25-3. Bakı şəhərinin inzibati ərazisində dövlət
avtomobil yollarında parklanma yerlərini müəyyənləşdirmək, onları təşkil və
idarə etmək, bələdiyyə və özəl avtomobil yollarında parklanma yerlərinin təşkilində
iştirak etmək, habelə parklanma yerlərində nəqliyyat vasitələrinin
parklanmasına dair tələblərə əməl olunmasına nəzarət etmək və parklanma
qaydalarını pozmuş şəxslərin inzibati məsuliyyətə cəlb edilməsi məqsədilə tədbirlər
görmək, o cümlədən foto və ya video qeydiyyat funksiyalarına malik xüsusi texniki
vasitələrin quraşdırılmasını təmin etmək;
3.1.25-4. Bakı şəhərinin inzibati ərazisində nəqliyyat
qovşaqlarının (nəqliyyat mübadilə mərkəzlərinin), Agentliyin yeni avtomobil
duracaqlarının (qarajlarının), həmçinin mühafizə olunan duracaqlarının
yaradılması (layihələndirilməsi, tikilməsi) ilə bağlı tədbirlər görmək və vəziyyətinə
nəzarəti həyata keçirmək, habelə öz balansında olan avtomobil duracaqlarını
(qarajlarını) və mühafizə olunan duracaqlarını idarə etmək;
3.1.25-5. piyada-yol infrastrukturunun təşkilində
iştirak etmək;
3.1.25-6. yol nişanlarının, nişanlanma xətlərinin və
yol hərəkətinin təşkilinin digər texniki vasitələrinin yerlərini Azərbaycan
Respublikası Daxili İşlər Nazirliyinin Baş Dövlət Yol Polisi İdarəsinin rəyi nəzərə
alınmaqla “Yol hərəkəti haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə, bu sahədə
Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələrlə və digər
normativ hüquqi aktlarla müəyyən edilmiş normalara uyğun olaraq müəyyənləşdirmək
və ya dəyişdirmək, onların quraşdırılmasına (çəkilməsinə) və lazımi qaydada
saxlanılmasına nəzarət etmək;
3.1.25-7. avtomobil yollarının normativ hüquqi
aktlarla və beynəlxalq standartlarla müəyyən edilmiş norma və tələblər səviyyəsində
yol nişanları, nişanlanma xətləri və yol hərəkəti təşkilinin digər texniki
vasitələri ilə təchiz edilməsi vəziyyətinin araşdırılması məqsədilə mütəmadi
olaraq monitorinqlər həyata keçirmək və yolların zəruri yol hərəkəti təşkilinin
texniki vasitələri ilə təchiz edilməsi məqsədilə tədbirlər görmək;
3.1.25-8. yaşayış məntəqələri ərazilərinin və ya ərazi
hissələrinin planlaşdırılması çərçivəsində hazırlanan müfəssəl planların layihələrinə
insanların və yüklərin daşınması (yaxın məsafələrə daşımaları həyata keçirən
ümumi istifadədə olan nəqliyyat vasitələri ilə daşımalar da daxil olmaqla), o
cümlədən insanların (piyada və nəqliyyatla) hərəkət çevikliyi ilə bağlı tələblərin
təmin olunması baxımından rəy vermək;
3.1.25-9. avtomobil yollarının, avtovağzalların
(avtostansiyaların), yeraltı keçidlərin, metro çıxışlarının, velosiped
zolaqlarının inşasına, əsaslı təmirinə, yenidən qurulmasına və bərpasına dair
layihələrə yolun buraxıcılıq qabiliyyəti və ərazinin yol-nəqliyyat
infrastrukturuna uyğunluq göstəriciləri nəzərə alınmaqla rəy vermək;
3.1.25-10. avtomobil yollarında tıxac yaranması səbəblərini
araşdırmaq, təhlillər aparmaq və müvafiq təkliflər vermək;
3.1.25-11. avtomobil yollarında tıxac yaranmaması və
nəqliyyat axınının tənzimlənməsi üçün ticarət, iaşə, sənaye və tikinti obyektlərinə,
habelə həmin obyektlərdən yükdaşımaların iş rejiminə dair Nəqliyyatı Əlaqələndirmə
Şurasına təkliflər hazırlamaq;
3.1.26. “Yol hərəkəti haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin aktlarına
uyğun olaraq, yerüstü nəqliyyatın hərəkəti ilə bağlı Nazirliyə təkliflər vermək;
3.1.27. avtomobil nəqliyyatı ilə ölkədaxili
daşımalar bazarının qorunması, daşımalar bazarında azad rəqabət mühitinin
inkişaf etdirilməsi üçün tədbirlər görmək;
3.1.28. müvafiq sahədə ətraf mühitin mühafizəsinin
təmin edilməsinə dair tələblərə riayət olunmasına fəaliyyət istiqamətlərinə
uyğun olaraq nəzarət etmək, həmçinin ətraf mühitin mühafizəsinə dair aidiyyəti
dövlət orqanlarına təkliflər vermək;
3.2.8-1. reysdənkənar hallarda saxlanılması üçün
müvafiq duracaqları olmayan ümumi istifadədə olan nəqliyyat vasitələri ilə müntəzəm
sərnişindaşımaları həyata keçirən nəqliyyat vasitələrinin Agentliyin avtomobil
qarajlarında və istehsalat bazalarında müqavilə əsasında ödənişli qaydada
saxlanılması üçün şərait yaratmaq;
3.2.8-2. ümumi istifadədə olan nəqliyyat vasitələri
ilə müntəzəm sərnişindaşımanı təşkil edən və nəqliyyat vasitələrinin texniki vəziyyətinin
reysqabağı yoxlanılması, eləcə də onların sürücülərinin reysqabağı tibbi müayinəsi
üçün müvafiq şəraiti olmayan hüquqi şəxslərə və ya fərdi sahibkarlara belə
yoxlama və müayinələrin Agentlik tərəfindən müqavilə əsasında ödənişli qaydada
həyata keçirilməsi üçün şərait yaratmaq;
3.2.8-3. sərnişinlərin gediş haqqını ödəməsini
asanlaşdırmaq üçün dayanacaq məntəqələrində ödəniş alətlərinin quraşdırılmasını
təmin etmək;
3.1.29. müvafiq sahədə peşəkar mütəxəssislərin
hazırlanması və tədris proqramlarının tərtibi ilə bağlı təkliflər vermək və
onların həyata keçirilməsini təşkil etmək;
3.1.30. Azərbaycan Respublikası Elm və Təhsil
Nazirliyinin tabeliyindəki peşə təhsili müəssisələrində təhsil alanlar istisna
olmaqla, avtomobil nəqliyyatı ilə ölkədaxili sərnişin və yük daşımalarını yerinə
yetirən sürücülərin peşə fəaliyyətinə və davranışına, iş və istirahət rejiminin
xüsusiyyətlərinə, həmçinin avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və yük
daşımalarını tənzimləyən normativ hüquqi aktlara dair hazırlıq, habelə
avtomobil nəqliyyatı ilə beynəlxalq sərnişin və yük daşımaları fəaliyyətinin
operatorunun məsul şəxsinin (şəxslərinin), eləcə də beynəlxalq sərnişin və yük
daşımalarını həyata keçirən sürücülərin peşəkarlıq səriştəsinə dair proqramlar
üzrə hazırlıq və yenidən hazırlıq keçmələrini təşkil etmək və həyata keçirmək;
3.1.31. qanunvericiliklə nəzərdə tutulan hallarda və
qaydada hüquqmüəyyənedici sənədlər (sertifikatlar, şəhadətnamələr və s.) vermək,
müvafiq məsələlərə münasibət bildirmək;
3.1.32. müvafiq sahədə fəaliyyət göstərən subyektlər
tərəfindən avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və yük daşınması qaydalarına əməl
olunmasına, sərnişin və yük daşımalarının təhlükəsiz təşkilinə, habelə gediş
haqlarının mövcud tariflərə uyğun ödənilməsinə nəzarət etmək;
3.1.33. avtonəqliyyat vasitələrinə texniki xidmət
göstərən texniki təmir sahələrinin, stansiyalarının fəaliyyətinin avtomobil nəqliyyatı
və yol hərəkəti haqqında qanunvericilikdə müəyyən olunmuş tələblərə uyğunluğunu
səlahiyyəti daxilində yoxlamaq;
3.1.34. taxoqrafların quraşdırılması, yoxlanılması,
təmiri, sınağı, kalibrlənməsi və onlara texniki xidmət göstərilməsi ilə bağlı
işləri yerinə yetirən və akkreditasiya attestatı olan xidmət mərkəzlərini
(servis emalatxanalarını) registrdə qeydiyyata almaq və onların fəaliyyətinin
“Beynəlxalq avtomobil daşımalarını həyata keçirən nəqliyyat vasitələri heyətinin
işinə dair Avropa Sazişi”nin tələblərinə və Azərbaycan Respublikasının müvafiq
normativ hüquqi aktlarının müddəalarına uyğunluğuna nəzarət etmək;
3.1.35. daşıyıcılar tərəfindən nəqliyyat vasitələrinin
enerji istehlakının azaldılması, əhalinin ümumi istifadədə olan nəqliyyatdan
istifadəsinin stimullaşdırılması, şəhər ərazisində piyada infrastrukturunun
(piyada zonalarının, yollarının, keçidlərinin və s.) yaradılması barədə təkliflər
vermək;
3.1.36. yol işlərinin xarakterindən və davametmə
müddətindən asılı olaraq onların başlanmasına razılıq vermək;
3.1.37. müvafiq sahədə elektron xidmətləri “Dövlət
informasiya ehtiyatları və sistemlərinin formalaşdırılması, aparılması,
inteqrasiyası və arxivləşdirilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi və elektron
hökumətlə bağlı bəzi tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2018-ci il 12 sentyabr tarixli 263 nömrəli Fərmanına uyğun olaraq təşkil etmək;
3.1.38. Agentliyin fəaliyyəti ilə bağlı daxil olan
müraciətlərə “Vətəndaşların müraciətləri haqqında”, “İnzibati icraat haqqında”
və “İnformasiya əldə etmək haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarına
uyğun olaraq baxmaq və qanunla müəyyən edilmiş qaydada tədbirlər görmək;
3.1.39. kargüzarlığın aparılması işini və vətəndaşların
qəbulunu müvafiq normativ hüquqi aktların tələblərinə uyğun təşkil etmək;
3.1.40. Agentliyə ayrılan büdcə vəsaitindən,
kredit, qrant və digər maliyyə vəsaitindən təyinatı üzrə səmərəli istifadə
olunmasını təmin etmək;
3.1.41. balansında olan dövlət əmlakını və maliyyə
vəsaitlərini idarə etmək, onlardan səmərəli istifadə etmək;
3.1.42. Agentliyin əməkdaşlarının əlavə təhsili və
peşəkarlığının yüksəldilməsi üçün tədbirlər görmək;
3.1.43. Agentliyin strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
ilə bağlı Nazirliyə təkliflər vermək;
3.1.44. Agentliyin struktur bölmələrinin fəaliyyətinə
nəzarət etmək, onların maddi-texniki bazasının yaxşılaşdırılması istiqamətində
tədbirlər görmək;
3.1.45. Agentliyin informasiya təminatını təşkil
etmək və onun təhlükəsizliyini təmin etmək;
3.1.46. öz fəaliyyəti haqqında əhalinin məlumatlandırılmasını,
internet saytının yaradılmasını, malik olduğu və siyahısı “İnformasiya əldə etmək
haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən edilmiş, açıqlanmalı
olan ictimai informasiyanın həmin internet saytında yerləşdirilməsini və bu
informasiyanın daim yenilənməsini təmin etmək;
3.1.47. dövlət və kommersiya sirrinin, habelə məxfilik
rejiminin qorunması üçün tədbirlər görmək;
3.1.48. qabaqcıl beynəlxalq təcrübəni nəzərə
almaqla, müvafiq sahədə elmi-texniki nailiyyətlərin tətbiqini təmin etmək;
3.1.49. bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş digər vəzifələri
yerinə yetirmək.
3.2. Öz vəzifələrini yerinə yetirmək üçün
Agentliyin aşağıdakı hüquqları vardır:
3.2.1. müvafiq sahədə normativ hüquqi aktların
layihələrinin qəbul olunması, aktlarda dəyişikliklər edilməsi, aktların şərh
edilməsi, qüvvəsinin dayandırılması və ya ləğv edilməsi haqqında Nazirliyə təkliflər
vermək;
3.2.2. Azərbaycan Respublikasının müvafiq sahədə
beynəlxalq müqavilələrə tərəfdar çıxması (qoşulması) barədə Nazirliyə təkliflər
vermək;
3.2.3. qəza hadisələrinin baş verməsinə səbəb olan
halların təhlili və qabaqlayıcı tədbirlərin görülməsi məqsədilə, avtomobil nəqliyyatı
ilə sərnişin və yük daşımalarında baş vermiş inzibati və cinayət məsuliyyəti
yaratmış hadisələr barədə müvafiq orqanlardan (qurumlardan) məlumatlar əldə etmək;
3.2.4. dövlət orqanlarına (qurumlarına), yerli
özünüidarəetmə orqanlarına, hüquqi və fiziki şəxslərə zəruri məlumatlar (sənədlər)
barədə sorğu vermək və onlardan belə məlumatları (sənədləri) almaq;
3.2.5. müstəqil ekspertləri və mütəxəssisləri
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada öz fəaliyyətinə cəlb etmək;
3.2.6. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə
bağlı konfranslar, müşavirələr, seminarlar keçirmək və digər tədbirlər təşkil
etmək;
3.2.7. Agentliyin əməkdaşlarını dövlət təltiflərinə
və digər mükafatlara təqdim etmək, onların həvəsləndirilməsi üçün tədbirlər
görmək;
3.2.8. sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olmaq,
Nazirliyin razılığı ilə təsərrüfat cəmiyyətləri yaratmaq və ya onlarda iştirak
etmək;
3.2.9. beynəlxalq təcrübənin tətbiqi imkanlarının
araşdırılması məqsədilə beynəlxalq təşkilatlarla, xarici dövlətlərin aidiyyəti
dövlət orqanları (qurumları) ilə əməkdaşlıq etmək, xarici dövlətlərin müvafiq təcrübəsini
öyrənmək;
3.2.10. müvafiq sahəyə daxili və xarici
investisiyaların cəlb edilməsi və onlardan səmərəli istifadə olunması ilə bağlı
tədbirlər görmək;
3.2.11. təhlillər, tədqiqatlar və ümumiləşdirmələr
aparmaq, habelə analitik materiallar hazırlamaq;
3.2.12. müvafiq sahədə fəaliyyət göstərən subyektlər
arasında sorğular keçirmək və onların problemlərini araşdırmaq;
3.2.13. müvafiq sahədə hazırlıq və xüsusi
hazırlıqdan keçmiş şəxslərə, o cümlədən avtomobil nəqliyyatı ilə sərnişin və
yük daşınmasında iştirak edən sürücülərə dair məlumat bazası yaratmaq;
3.2.14. müvafiq sahədə səlahiyyətləri daxilində
yoxlamalar aparmaq, icrası məcburi olan göstərişlər vermək və bundan irəli gələn
digər tədbirlər görmək;
3.2.15. “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununda nəzərdə tutulmuş xidmətləri göstərdiyi (hüquqi hərəkətləri
həyata keçirdiyi) halda həmin Qanunla müəyyən edilmiş qaydada və məbləğdə dövlət
rüsumu, habelə qanunla müəyyən edildiyi hallarda digər ödənişlər tutmaq;
3.2.16. fəaliyyət istiqamətlərinə aid məsələlərlə
bağlı araşdırmalar aparmaq, işçi qruplar və komissiyalar yaratmaq;
3.2.17. müvafiq sahədə mövcud olan hüquqi aktların
tələbləri, habelə yeniliklər barədə məlumatlandırma, təbliğat işi aparmaq, məqalələr
və innovativ elmi tədqiqatlar dərc etmək, müxtəlif metodik vəsaitlər,
jurnallar, xüsusi bülletenlər, kitablar və digər nəşrlər buraxmaq;
3.2.18. bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş digər
hüquqları həyata keçirmək.
4.1. Agentlik öz fəaliyyətində və idarəetmədə mütərəqqi
korporativ idarəetmə standartlarını tətbiq edir.
4.2. Agentliyin idarəetmə orqanı onun İdarə Heyətidir.
4.3. Agentliyə ümumi rəhbərliyi və nəzarəti İdarə
Heyəti həyata keçirir. İdarə Heyətinin tərkibi 4 (dörd) üzvdən – Azərbaycan
Respublikası rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat nazirinin vəzifəyə təyin və vəzifədən
azad etdiyi İdarə Heyətinin sədrindən və onun 3 (üç) müavinindən ibarətdir.
4.4. İdarə Heyətinin sədri müvəqqəti olmadıqda,
onun səlahiyyətlərini İdarə Heyəti sədrinin müəyyən etdiyi onun müavinlərindən
biri icra edir.
4.5. İdarə Heyətinin vəzifələri aşağıdakılardır:
4.5.1. Nizamnaməsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin
yerinə yetirilməsi, habelə təsisçinin səlahiyyətlərinin həyata keçirilməsi üçün
təsisçiyə təkliflər vermək və sənədlər (o cümlədən Agentliyin illik maliyyə
hesabatını və fəaliyyətinə dair illik hesabatı) təqdim etmək;
4.5.2. Agentliyin inkişaf istiqamətləri əsasında
strateji məqsəd və planlarını müəyyən etmək;
4.5.3. Agentliyin fəaliyyətini təşkil etmək və ona
nəzarət etmək;
4.5.4. Agentliyin strukturunun, əməyin ödənişi
fondunun, işçilərinin say həddinin və onların əməkhaqlarının (vəzifə maaşının,
vəzifə maaşına əlavələrin, mükafatların və digər ödənişlərin) məbləğinin təsdiq
edilməsi, o cümlədən Agentliyin əldə etdiyi vəsait (dövlət büdcəsindən və dövlətə
məxsus digər fondlardan ayrılan vəsait istisna olmaqla) hesabına işçilərə əlavə
ödənilən həvəsləndirmə sisteminin müəyyənləşdirilməsi ilə bağlı Nazirliyə təkliflər
vermək;
4.5.5. Nazirliyin razılığı ilə Agentliyin maliyyə
planlaşdırmasını və büdcəsini təsdiq etmək;
4.5.6. Nazirliyin razılığı ilə Agentliyin təsərrüfat
cəmiyyətlərinin yaradılması və ya onlarda iştirak barədə, həmçinin Agentliyin
idarə, filial və nümayəndəliklərinin yaradılması barədə qərar qəbul etmək;
4.5.7. Agentliyin fəaliyyətinə dair daxili
qaydaları (o cümlədən maraqlar münaqişəsinin istisna olunması qaydasını), habelə
idarə, filial və nümayəndəliklərinin əsasnamələrini, təsərrüfat cəmiyyətlərinin
nizamnamələrini Nazirliklə razılaşdırmaqla təsdiq etmək;
4.5.8. Agentliyin fəaliyyətinə dair illik hesabatı
dinləmək;
4.5.9. Nazirliyin razılığı ilə Agentliyin kənar
auditorunu təyin etmək və audit hesabatını qəbul etmək;
4.5.10. kənar auditorun yoxlamalarının, habelə digər
yoxlamaların nəticələrinə dair tədbirlər görmək;
4.5.11. Agentlikdə daxili audit bölməsinin fəaliyyətinə
nəzarət etmək və fəaliyyətinə dair hesabatlar almaq, habelə Nazirliyin razılığı
ilə onun üzvlərini vəzifəyə təyin və vəzifədən azad etmək;
4.5.12. Nazirliyin razılığı ilə Agentliyin xalis
aktivlərinin dəyərinin 25 (iyirmi beş) faizindən artıq məbləğdə olan əqdin
(xüsusi əhəmiyyətli əqdin) və aidiyyəti şəxslə dəyəri Agentliyin aktivlərinin 5
(beş) faizini və daha çox hissəsini təşkil edən əqdin bağlanması haqqında qərar
qəbul etmək;
4.5.13. aidiyyəti şəxslə dəyəri Agentliyin aktivlərinin
5 (beş) faizədək hissəsini təşkil edən əqdin bağlanması haqqında qərar qəbul
etmək;
4.5.14. Agentliyin strateji məqsəd və planlarının,
habelə büdcəsinin icrasına nəzarət etmək;
4.5.15. Agentliyə ayrılan büdcə vəsaitindən,
kreditdən, qrantdan və digər maliyyə vəsaitindən təyinatı üzrə səmərəli istifadə
olunmasını təmin etmək;
4.5.16. İdarə Heyəti üzvlərinin müraciətlərinə
baxmaq və qərar qəbul etmək;
4.5.17. bu Nizamnamənin 3.1.1-ci və 3.2.1-ci yarımbəndlərində
nəzərdə tutulmuş məsələlərin həlli üçün tədbirlər görmək;
4.5.18. bütövlükdə Agentliyin və ya onun struktur
bölmələrinin, o cümlədən idarə, filial və nümayəndəliklərinin, habelə
tabeliyindəki digər qurumların maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin auditinin
keçirilməsi ilə bağlı qərar qəbul etmək;
4.5.19. Agentliyin fəaliyyəti ilə əlaqədar İdarə
Heyəti sədrinin və ya təsisçinin səlahiyyətlərinə aid edilməyən bütün digər məsələlər
barədə qərar vermək.
4.6. İdarə Heyətinin sədri ayda bir dəfədən az
olmayaraq İdarə Heyətinin iclaslarını çağırır və iclaslara sədrlik edir. İdarə
Heyətinin iclaslarının keçirilməsi təşəbbüsü ilə İdarə Heyətinin üzvü çıxış
edir. İdarə Heyətinin iclasları üzvlərinin yarıdan çoxu iştirak etdikdə səlahiyyətlidir.
İdarə Heyətinin iclasında, hər üzvün bir səsi olmaqla, qərarlar sadə səs
çoxluğu ilə qəbul edilir. Səsvermə zamanı üzvlərin bitərəf qalmasına icazə
verilmir. Səslərin sayı bərabər olduqda, iclasa sədrlik edənin səsi həlledicidir.
4.7. İdarə Heyətinin iclasları müvafiq qaydada
protokollaşdırılır və müzakirə olunmuş məsələlər üzrə qərarlar qəbul edilir, həmin
qərarlar İdarə Heyətinin sədri tərəfindən imzalandıqdan sonra qüvvəyə minir.
4.8. İdarə Heyətinin üzvlərinə, habelə İdarə Heyətinin
iclaslarına dəvət olunan şəxslərə İdarə Heyətinin iclaslarının keçiriləcəyi yer
və vaxt, habelə gündəliyə daxil edilmiş məsələlər barədə iclasa azı 3 (üç) iş
günü qalmış, zəruri sənədlər əlavə edilməklə yazılı məlumat verilir.
4.9. İclasın gündəliyinə İdarə Heyətinin hər hansı
üzvünün maraqlarına toxunan məsələ çıxarıldıqda, həmin üzv bununla bağlı
maraqları haqqında ətraflı məlumat verməli, bu məsələnin müzakirəsində və həmin
məsələyə dair səsvermədə iştirak etməməlidir.
4.10. Gündəliyə daxil edilməmiş və ya tələb olunan
aidiyyəti sənədləri iclasdan qabaq təqdim edilməmiş məsələlər barədə, bütün
iştirakçı üzvlərin razılıq verdiyi hallar istisna olmaqla, qərar qəbul edilə
bilməz.
4.11. İdarə Heyətinin sədri:
4.11.1. Agentliyin cari fəaliyyətinə rəhbərlik edir
və onu təmsil edir;
4.11.2. İdarə Heyətinin fəaliyyətini təşkil edir,
müavinləri və struktur bölmələrinin rəhbərləri arasında vəzifə bölgüsü aparır,
iclasların gündəliyini müəyyənləşdirir və iclaslara sədrlik edir;
4.11.3. öz təşəbbüsü ilə və ya İdarə Heyətinin digər
üzvünün təşəbbüsü ilə İdarə Heyətinin iclaslarını çağırır;
4.11.4. öz təşəbbüsü ilə, habelə İdarə Heyətinin hər
hansı digər üzvünün xahişi əsasında digər şəxsləri İdarə Heyətinin iclasında
iştirak etməyə dəvət edir;
4.11.5. Agentliyin fəaliyyətinin təşkili ilə əlaqədar
icrası məcburi olan daxili sərəncam və əmrlər verir;
4.11.6. Agentliyin fəaliyyət istiqamətlərinə dair qəbul
olunmuş aktların icrasını təşkil edir, yoxlayır və buna nəzarəti həyata
keçirir;
4.11.7. özünün və Agentliyin struktur bölmələrinin
vəzifəli şəxslərinin qanunvericiliyə zidd olan qərarlarını ləğv edir;
4.11.8. müəyyən edilmiş struktur, əməyin ödənişi
fondu və işçilərin say həddi daxilində Agentliyin Aparatının və digər struktur
bölmələrinin strukturunu, tabeliyində olan qurumların ştat cədvəlini və xərclər
smetasını Nazirliklə razılaşdırmaqla təsdiq edir;
4.11.9. Agentliyin işçilərinin vəzifə maaşlarının,
vəzifə maaşlarına əlavələrin, mükafatların və digər ödənişlərin verilməsini əməyin
ödənişi fondu çərçivəsində təşkil edir;
4.11.10. bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş hallar
istisna olmaqla, Agentliyin, o cümlədən onun idarə, filial və nümayəndəliklərinin,
habelə tabeliyindəki digər qurumların işçilərinin (təsərrüfat cəmiyyətlərində
isə yalnız rəhbərlərin) vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilməsi, onlar barəsində
həvəsləndirmə və intizam tənbehi tədbirləri görülməsi barədə qərarlar qəbul
edir;
4.11.11. Agentliyin əmlakından bu Nizamnamədə nəzərdə
tutulmuş məqsədlərə uyğun istifadə olunmasına nəzarət edir;
4.11.12. bu Nizamnamə ilə müəyyən olunmuş səlahiyyətlər
çərçivəsində Agentliyin adından əməliyyatlar aparır, banklarda hesablaşma
hesabı və digər hesablar açır, müqavilələr bağlayır (o cümlədən işəgötürən
qismində əmək müqavilələrini imzalayır) və müqavilələrin yerinə yetirilməsini təmin
edir;
4.11.13. Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri ilə
bağlı məşvərətçi komitələr və işçi qruplar yaradır;
4.11.14. Agentliyin fəaliyyət istiqamətləri üzrə
dövlət sirrinin və məxfilik rejiminin, habelə qanunla qorunan digər məlumatların
mühafizəsi üçün zəruri tədbirlər görür;
4.11.15. Agentlikdə kargüzarlıq və arxiv işinin
aparılmasını təmin edir;
4.11.16. Agentlikdə müraciətlərə baxılmanı və vətəndaşların
qəbulunu təmin edir.
4.12. İdarə Heyətinin üzvləri:
4.12.1. İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid olan məsələlərin
həllində iştirak edirlər;
4.12.2. İdarə Heyətinin iclasının gündəliyi ilə və
baxılması nəzərdə tutulmuş materiallarla əvvəlcədən tanış olurlar;
4.12.3. İdarə Heyətinin qəbul ediləcək qərarlarına
dair fikir bildirirlər;
4.12.4. İdarə Heyətinin səlahiyyətlərinə aid məsələlərə
onun iclaslarında baxmaq barədə təkliflər verirlər;
4.12.5. İdarə Heyətinin qərarları, iclas
protokolları ilə və digər sənədlərlə tanış olurlar.
4.13. İdarə Heyətinin üzvləri onun iclaslarında baxılan məsələlərə qərəzsiz yanaşmalı, İdarə Heyəti üzvünün adına xələl gətirə biləcək hərəkətlərə və çıxışlara yol verməməlidirlər, həmçinin Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin 49-cu maddəsində müəyyən edilmiş digər tələbləri yerinə yetirməlidirlər.
5.1. Agentliyin nizamnamə fondunun məbləği 245
157 852,36 (iki yüz qırx beş milyon yüz əlli yeddi min səkkiz yüz əlli iki
manat otuz altı qəpik) manatdır.
5.2. Agentliyin əmlakı nizamnamə fondundan, təsisçinin
verdiyi əmlakdan, həmçinin dövlət büdcəsindən ayrılan vəsaitdən, fəaliyyətindən
əldə olunmuş gəlirdən, ianələrdən, kreditlərdən, qrantlardan, cəlb edilən
investisiyalardan və qanunla qadağan edilməyən digər vəsaitdən formalaşır.
5.3. Agentlik öz əmlakından yalnız bu Nizamnamədə
müəyyən olunmuş məqsədlərə uyğun istifadə edir. Agentlik balansında olan dövlət
əmlakına münasibətdə səlahiyyətlərini “Dövlət əmlakının qorunub saxlanılması və
səmərəli istifadə edilməsinin təkmilləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2007-ci il 6 iyun tarixli 586 nömrəli Fərmanı ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirir.
5.4. Agentlik qanunda nəzərdə tutulmuş vergiləri və
digər məcburi ödənişləri müəyyən edilmiş qaydada ödədikdən sonra Agentliyin,
onun idarə, filial, nümayəndəliklərinin və təsərrüfat cəmiyyətlərinin, habelə
tabeliyindəki digər qurumların fəaliyyətindən əldə olunmuş vəsait üzərində müstəqil
sərəncam vermək hüququna malikdir.
5.5. Agentlik “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununda nəzərdə tutulmuş xidmətləri göstərdiyi (hüquqi hərəkətləri
həyata keçirdiyi) halda, həmin Qanunla müəyyən edilmiş qaydada və məbləğdə dövlət
rüsumu, habelə qanunla müəyyən edildiyi hallarda digər ödənişlər tutur.
5.6. Agentliyin mənfəəti bu Nizamnamədə nəzərdə tutulmayan məqsədlər üçün yalnız Nazirliyin qərarı ilə dövlət büdcəsinə köçürülür.
6.1. Agentliyin fəaliyyətinə nəzarəti Nazirlik və
bu Nizamnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada İdarə Heyəti həyata keçirirlər.
6.2. Agentliyin fəaliyyətinə dair illik hesabat
Nazirliyə təqdim edilir.
7.1. Agentlik “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanunu ilə publik hüquqi şəxslər üçün müəyyən edilmiş qaydada
mühasibat uçotunu aparır, maliyyə hesabatlarını tərtib, təqdim və dərc edir.
7.2. Agentlik “Rəsmi statistika haqqında” Azərbaycan
Respublikasının Qanununa uyğun olaraq statistik hesabatları tərtib və təqdim
edir.
7.3. Agentlik idarə, filial, nümayəndəlik və təsərrüfat
cəmiyyətlərinin, habelə tabeliyindəki digər qurumların maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin
yoxlanılmasını təmin edir.
7.4. Agentlik öz fəaliyyətinin müstəqil surətdə
yoxlanılması üçün kənar auditor cəlb edir.
Agentliyin yenidən təşkilini və ləğvini Azərbaycan Respublikasının Prezidenti həyata keçirir.