-
Haqqımızda
-
Qanunvericilik
- E-xidmətlər
-
Media
- Karyera
-
Əlaqə
AYNA-da Data scientist və İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis vəzifələrinə vakansiya elan edilib
17 Yanvar, 2024
Data scientist (Data üzrə işçi)
Əsas öhdəliklər:
- Məlumatların toplanmasında fəal iştirak etmək (düzgün və qiymətli verilənlər toplusunu və dəyişənləri müəyyənləşdirmək, fərqli mənbələrdən məlumat toplamaq və manipulyasiya etmək);
- Səfər tələbinə uyğun olaraq proqnoz parametrlərini müəyyənləşdirmək və sazlamaq;
- Səfər tələbi proqnozu modelini dizayn etmək, qurmaq və təsdiq etmək;
- Tranzit tələbi üçün sürücü ssenari təhlili aparmaq;
- Nəqliyyat strategiyası komandası ilə əməkdaşlıqda müxtəlif ssenarilər (tələb+xidmətlər) üzərində simulyasiya qurmaq;
- Şəbəkə dizayn modelləri (tranzit xətlərinin müəyyən edilməsi/dəyişdirilməsi) və planlaşdırma optimallaşdırma modelləri (vaxt cədvəli) ilə işləmək;
- CIS proqram təminatından düzgün təhlillərin əldə edilməsi məqsədilə həmin sahə üzrə təhlilçilər ilə sıx əməkdaşlıqda çalışmaq.
Namizədə dair tələblər:
- Tələb proqnozu modelləri (reqressiya, seçim modelləri, əyri uyğunluq);
- Şəbəkə dizaynı və planlaşdırma optimallaşdırılması (şəbəkə axınları, LP, MIP);
- Python proqramlaşdırması (və ya C/C++);
- Python məlumatların manipulyasiya paketi (Pandas, PySpark), Python (və ya C/C++);
- Statistika və maşın üçün elmi kitabxanaları üzrə dərin biliklər öyrənmə (məsələn, Scikit-Learn, SciPy, LightGBM / XGBoost);
- Paralel və paylanmış hesablamaların prinsipləri/biliyi;
- CIS alətləri və trafik tələbi və simulyasiya proqramları (PTV/aimsun) haqqında anlayış;
- Spark haqqında əsas biliklər;
- Nəqliyyat və mobillik sənayesi perspektivləri haqqında yaxşı bilik və biznes problemlərini məlumat həllərinə çevirmək bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Güclü iş etikası.
Təhsil və təcrübə:
- Kompüter elmləri, informasiya texnologiyaları və ya digər əlaqəli sahə;
- Dil bilikləri: inglis mükəmməl, rus (arzuolunandır);
- Təcrübə: minimum 3 il.
Son müraciət tarixi: 10.02.2024
***
İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis
ServiceDesk
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dəstək üzrə daxil olmuş müraciətləri zəruri hallarda aidiyyəti icraçı(subpodratçı) şirkətlərə yönəltmək, problemin həlli prosesinə nəzarət etmək və nəticəsi haqqında İstifadəçiləri məlumatlandırmaq;
- Dəstək bileti ssenarisini tam təsvir etmək üçün zəruri ətraflı məlumatları almaq məqsədilə müştəri ilə əlaqə qurmaq;
- Bilik bazasından istifadə edərək dəstək ssenarilərini araşdırmaq və müəyyən edilmiş hər hansı həll variantı barədə istifadəçi ilə məsləhətləşmək;
- Razılaşdırılmış SLA sazişi çərçivəsində istifadəçiyə ilkin cavabı vermək;
- Barəsində bilik bazasında heç bir həll variantı olmayan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq dəstək qrupu və çağrı mərkəzi üzrə əlaqələndiriciyə eskalasiya etmək;
- Eskalasiya edilmiş biletlər həll edilən vaxt dəstək qrupunun mütəxəssisləri ilə yaxından işləmək, habelə biletlərin vəziyyətinə və gedişinə nəzarət etmək;
- Sürətlə həll edilməyən və ya SLA üzrə son tarixləri yaxın olan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq Yardım xidməti üzrə aidiyyəti şəxsə eskalasiya etmək;
- Dəstək qrupunun mütəxəssisləri tərəfindən təqdim etdikləri bilet üzrə həll variantı barədə ətraflı məlumatla Bilik bazasını yeniləmək;
- Sistem istifadəçisi şikayətlərinə vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək, texniki problemlərin həllini təmin etmək üçün daxili komandalarla işləmək;
- İstifadəçilərin rəyini toplayıb, Proqram təminatı Menecementi komandasıyla paylaşaraq xidmət keyfiyyətinin artırılmasına dəstək göstərmək;
- Layihə menecerindən və ya məhsul menecerindən daxil olan məlumatlara əsaslanaraq ətraflı test planları, test nümunələri və xəta hesabatlarının hazırlanması;
- Proqram təminatının performans standartlarına cavab verdiyinə və hər hansı səhvlərin həllinə əmin olmaq üçün sınaqdan keçirilməsi;
- Tətbiqin bütün aspektlərini, o cümlədən funksionallıq və istifadə imkanlarını sınaqdan keçirməklə bütün tələblərin yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Xətalar haqqında rəy bildirmək və kodda təkmilləşdirmələr təklif etmək üçün məhsul sahibləri ilə qarşılıqlı ünsiyyət qurmaq;
- İstifadəsinin asan olmasını və istifadəçi ehtiyaclarına cavab verməsini təmin etmək üçün tətbiqin istifadəçiləri ilə istifadəyə yararlılıq testlərində iştirak etmək;
- Proqram təminatları biliklərinin idarə edilməsi metodologiyalarını öz təcrübə sahələrində tətbiqinə rəhbərlik etməklə biliklərin transferi və idarəetməsini təmin etmək;
- Tətbiq istifadəçilərinə biliklərin effektiv ötürülməsi, paylaşılması və kommunikasiyası üçün standartları tərtib və təmin etmək;
- Müvafiq təlim sessiyalarını planlaşdırmaq, videolar, təqdimatlar, sənədlər və s. kimi müxtəlif formatlarda təlim materialları hazırlamaq.Sistem istifadəçilərinə qarşı hər zaman pozitiv, empatik və peşəkar münasibət saxlamaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və müraciətlərlə bağlı geri dönüş etmək;
- Texniki işlərin sənədləşməsi və hazırlanması;
Namizədə dair tələblər:
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları;
- Tənqidi düşünmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
- Mürəkkəb anlayışları aydın şəkildə çatdırmaq və bütün səviyyələrdə maraqlı; tərəflərə təsir etmək bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Güclü iş etikası.
- İnformasiya Texnologiyaları və ya Nəqliyyat sahəsində (arzuolunandır);
- Təcrübə: ən azı 3 il;
- Nəqliyyat sahəsində sistemlərlə iş təcrübəsi olanlar üstünlük təşkil edəcək;
- Müştəri xidmətləri, test və ya təlim sahəsində minimum 2 illik təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan mükəmməl, Rus və İngilis yaxşı səviyyədə;
- Sənəd dövriyyəsi məhsulları üzrə təcrübə üstünlükdür;
- MS Office, Service Desk, Visio, Jira, Confluence və bənzəri Agile alətləri;
- SQL bilikləri üstünlükdür.
Son müraciət tarixi: 10.02.2024
Digər xəbərlər
21 Fevral, 2025
BNF icazələrinin növbəti bölgüsü keçirilib
20 Fevral, 2025
66, 126 və 340 nömrəli avtobus marşrutları üzrə müsabiqələrin qalibləri açıqlanıb
20 Fevral, 2025
Avtomobil nəqliyyatı ilə yük və sərnişindaşımada əhəmiyyətli artım qeydə alınıb
19 Fevral, 2025
AYNA müxtəlif vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib
18 Fevral, 2025
17 və 24 nömrəli marşrutların hərəkət sxemi müvəqqəti dəyişdirilir