141

Əsas Xəbərlər

AYNA-da Data scientist və İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis vəzifələrinə vakansiya elan edilib

AYNA-da Data scientist və İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis vəzifələrinə vakansiya elan edilib

17 Yanvar, 2024

 

Data scientist (Data üzrə işçi)

Əsas öhdəliklər:

- Məlumatların toplanmasında fəal iştirak etmək (düzgün və qiymətli verilənlər toplusunu və dəyişənləri müəyyənləşdirmək, fərqli mənbələrdən məlumat toplamaq və manipulyasiya etmək);

- Səfər tələbinə uyğun olaraq proqnoz parametrlərini müəyyənləşdirmək və sazlamaq;

- Səfər tələbi proqnozu modelini dizayn etmək, qurmaq və təsdiq etmək;

- Tranzit tələbi üçün sürücü ssenari təhlili aparmaq;

- Nəqliyyat strategiyası komandası ilə əməkdaşlıqda müxtəlif ssenarilər (tələb+xidmətlər) üzərində simulyasiya qurmaq;

- Şəbəkə dizayn modelləri (tranzit xətlərinin müəyyən edilməsi/dəyişdirilməsi) və planlaşdırma optimallaşdırma modelləri (vaxt cədvəli) ilə işləmək;

- CIS proqram təminatından düzgün təhlillərin əldə edilməsi məqsədilə həmin sahə üzrə təhlilçilər ilə sıx əməkdaşlıqda çalışmaq.

Namizədə dair tələblər:

- Tələb proqnozu modelləri (reqressiya, seçim modelləri, əyri uyğunluq);

- Şəbəkə dizaynı və planlaşdırma optimallaşdırılması (şəbəkə axınları, LP, MIP);

- Python proqramlaşdırması (və ya C/C++);

- Python məlumatların manipulyasiya paketi (Pandas, PySpark), Python (və ya C/C++);

- Statistika və maşın üçün elmi kitabxanaları üzrə dərin biliklər öyrənmə (məsələn, Scikit-Learn, SciPy, LightGBM / XGBoost);

- Paralel və paylanmış hesablamaların prinsipləri/biliyi;

- CIS alətləri və trafik tələbi və simulyasiya proqramları (PTV/aimsun) haqqında anlayış;

- Spark haqqında əsas biliklər;

- Nəqliyyat və mobillik sənayesi perspektivləri haqqında yaxşı bilik və biznes problemlərini məlumat həllərinə çevirmək bacarığı;

- Komandada işləmə bacarığı;

- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;

- Ünsiyyət bacarığı;

- Güclü iş etikası.

Təhsil və təcrübə:

- Kompüter elmləri, informasiya texnologiyaları və ya digər əlaqəli sahə;

- Dil bilikləri: inglis mükəmməl, rus (arzuolunandır);

- Təcrübə: minimum 3 il.

Son müraciət tarixi: 10.02.2024

***

İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis

ServiceDesk

Vəzifə öhdəlikləri:

- Dəstək üzrə daxil olmuş müraciətləri zəruri hallarda aidiyyəti icraçı(subpodratçı) şirkətlərə yönəltmək, problemin həlli prosesinə nəzarət etmək və nəticəsi haqqında  İstifadəçiləri məlumatlandırmaq;

- Dəstək bileti ssenarisini tam təsvir etmək üçün zəruri ətraflı məlumatları almaq məqsədilə müştəri ilə əlaqə qurmaq;

- Bilik bazasından istifadə edərək dəstək ssenarilərini araşdırmaq və müəyyən edilmiş hər hansı həll variantı barədə istifadəçi ilə məsləhətləşmək;

- Razılaşdırılmış SLA sazişi çərçivəsində istifadəçiyə ilkin cavabı vermək;

- Barəsində bilik bazasında heç bir həll variantı olmayan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq dəstək qrupu və çağrı mərkəzi üzrə əlaqələndiriciyə eskalasiya etmək;

- Eskalasiya edilmiş biletlər həll edilən vaxt dəstək qrupunun mütəxəssisləri ilə yaxından işləmək, habelə biletlərin vəziyyətinə və gedişinə nəzarət etmək;

- Sürətlə həll edilməyən və ya SLA üzrə son tarixləri yaxın olan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq Yardım xidməti üzrə aidiyyəti şəxsə eskalasiya etmək;

- Dəstək qrupunun mütəxəssisləri tərəfindən təqdim etdikləri bilet üzrə həll variantı barədə ətraflı məlumatla Bilik bazasını yeniləmək;

- Sistem istifadəçisi şikayətlərinə vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək, texniki problemlərin həllini təmin etmək üçün daxili komandalarla işləmək;

- İstifadəçilərin rəyini toplayıb, Proqram təminatı Menecementi komandasıyla paylaşaraq xidmət keyfiyyətinin artırılmasına dəstək göstərmək;

- Layihə menecerindən və ya məhsul menecerindən daxil olan məlumatlara əsaslanaraq ətraflı test planları, test nümunələri və xəta hesabatlarının hazırlanması;

- Proqram təminatının performans standartlarına cavab verdiyinə və hər hansı səhvlərin həllinə əmin olmaq üçün sınaqdan keçirilməsi;

- Tətbiqin bütün aspektlərini, o cümlədən funksionallıq və istifadə imkanlarını sınaqdan keçirməklə bütün tələblərin yerinə yetirilməsini təmin etmək;

- Xətalar haqqında rəy bildirmək və kodda təkmilləşdirmələr təklif etmək üçün məhsul sahibləri ilə qarşılıqlı ünsiyyət qurmaq;

- İstifadəsinin asan olmasını və istifadəçi ehtiyaclarına cavab verməsini təmin etmək üçün tətbiqin istifadəçiləri ilə istifadəyə yararlılıq testlərində iştirak etmək;

- Proqram təminatları biliklərinin idarə edilməsi metodologiyalarını öz təcrübə sahələrində tətbiqinə rəhbərlik etməklə biliklərin transferi və idarəetməsini təmin etmək;

- Tətbiq istifadəçilərinə biliklərin effektiv ötürülməsi, paylaşılması və kommunikasiyası üçün standartları tərtib və təmin etmək;

- Müvafiq təlim sessiyalarını planlaşdırmaq, videolar, təqdimatlar, sənədlər və s. kimi müxtəlif formatlarda təlim materialları hazırlamaq.Sistem istifadəçilərinə qarşı hər zaman pozitiv, empatik və peşəkar münasibət saxlamaq;

- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və müraciətlərlə bağlı geri dönüş etmək;

- Texniki işlərin sənədləşməsi və hazırlanması;

Namizədə dair tələblər:

- Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları;

- Tənqidi düşünmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;

- Mürəkkəb anlayışları aydın şəkildə çatdırmaq və bütün səviyyələrdə maraqlı; tərəflərə təsir etmək bacarığı;

- Komandada işləmə bacarığı;

- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;

- Ünsiyyət bacarığı;

- Güclü iş etikası.

Təhsil və təcrübə:

- İnformasiya Texnologiyaları və ya Nəqliyyat sahəsində (arzuolunandır);

- Təcrübə: ən azı 3 il;

- Nəqliyyat sahəsində sistemlərlə iş təcrübəsi olanlar üstünlük təşkil edəcək;

- Müştəri xidmətləri, test və ya təlim sahəsində minimum 2 illik təcrübə;

- Dil bilikləri: Azərbaycan mükəmməl, Rus və İngilis yaxşı səviyyədə;

- Sənəd dövriyyəsi məhsulları üzrə təcrübə üstünlükdür;

- MS Office, Service Desk, Visio, Jira, Confluence və bənzəri Agile alətləri;

- SQL bilikləri üstünlükdür. 

Son müraciət tarixi: 10.02.2024

Xəbəri sosial platformalarda paylaş: