17-01-2024
Data scientist (Data üzrə işçi)
Əsas öhdəliklər:
- Məlumatların toplanmasında fəal iştirak etmək (düzgün və qiymətli verilənlər toplusunu və dəyişənləri müəyyənləşdirmək, fərqli mənbələrdən məlumat toplamaq və manipulyasiya etmək);
- Səfər tələbinə uyğun olaraq proqnoz parametrlərini müəyyənləşdirmək və sazlamaq;
- Səfər tələbi proqnozu modelini dizayn etmək, qurmaq və təsdiq etmək;
- Tranzit tələbi üçün sürücü ssenari təhlili aparmaq;
- Nəqliyyat strategiyası komandası ilə əməkdaşlıqda müxtəlif ssenarilər (tələb+xidmətlər) üzərində simulyasiya qurmaq;
- Şəbəkə dizayn modelləri (tranzit xətlərinin müəyyən edilməsi/dəyişdirilməsi) və planlaşdırma optimallaşdırma modelləri (vaxt cədvəli) ilə işləmək;
- CIS proqram təminatından düzgün təhlillərin əldə edilməsi məqsədilə həmin sahə üzrə təhlilçilər ilə sıx əməkdaşlıqda çalışmaq.
Namizədə dair tələblər:
- Tələb proqnozu modelləri (reqressiya, seçim modelləri, əyri uyğunluq);
- Şəbəkə dizaynı və planlaşdırma optimallaşdırılması (şəbəkə axınları, LP, MIP);
- Python proqramlaşdırması (və ya C/C++);
- Python məlumatların manipulyasiya paketi (Pandas, PySpark), Python (və ya C/C++);
- Statistika və maşın üçün elmi kitabxanaları üzrə dərin biliklər öyrənmə (məsələn, Scikit-Learn, SciPy, LightGBM / XGBoost);
- Paralel və paylanmış hesablamaların prinsipləri/biliyi;
- CIS alətləri və trafik tələbi və simulyasiya proqramları (PTV/aimsun) haqqında anlayış;
- Spark haqqında əsas biliklər;
- Nəqliyyat və mobillik sənayesi perspektivləri haqqında yaxşı bilik və biznes problemlərini məlumat həllərinə çevirmək bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Güclü iş etikası.
Təhsil və təcrübə:
- Kompüter elmləri, informasiya texnologiyaları və ya digər əlaqəli sahə;
- Dil bilikləri: inglis mükəmməl, rus (arzuolunandır);
- Təcrübə: minimum 3 il.
Son müraciət tarixi: 10.02.2024
***
İnformasiya sisteminə dəstək üzrə mütəxəssis
ServiceDesk
Vəzifə öhdəlikləri:
- Dəstək üzrə daxil olmuş müraciətləri zəruri hallarda aidiyyəti icraçı(subpodratçı) şirkətlərə yönəltmək, problemin həlli prosesinə nəzarət etmək və nəticəsi haqqında İstifadəçiləri məlumatlandırmaq;
- Dəstək bileti ssenarisini tam təsvir etmək üçün zəruri ətraflı məlumatları almaq məqsədilə müştəri ilə əlaqə qurmaq;
- Bilik bazasından istifadə edərək dəstək ssenarilərini araşdırmaq və müəyyən edilmiş hər hansı həll variantı barədə istifadəçi ilə məsləhətləşmək;
- Razılaşdırılmış SLA sazişi çərçivəsində istifadəçiyə ilkin cavabı vermək;
- Barəsində bilik bazasında heç bir həll variantı olmayan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq dəstək qrupu və çağrı mərkəzi üzrə əlaqələndiriciyə eskalasiya etmək;
- Eskalasiya edilmiş biletlər həll edilən vaxt dəstək qrupunun mütəxəssisləri ilə yaxından işləmək, habelə biletlərin vəziyyətinə və gedişinə nəzarət etmək;
- Sürətlə həll edilməyən və ya SLA üzrə son tarixləri yaxın olan biletləri eskalasiya siyasətinə uyğun olaraq Yardım xidməti üzrə aidiyyəti şəxsə eskalasiya etmək;
- Dəstək qrupunun mütəxəssisləri tərəfindən təqdim etdikləri bilet üzrə həll variantı barədə ətraflı məlumatla Bilik bazasını yeniləmək;
- Sistem istifadəçisi şikayətlərinə vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək, texniki problemlərin həllini təmin etmək üçün daxili komandalarla işləmək;
- İstifadəçilərin rəyini toplayıb, Proqram təminatı Menecementi komandasıyla paylaşaraq xidmət keyfiyyətinin artırılmasına dəstək göstərmək;
- Layihə menecerindən və ya məhsul menecerindən daxil olan məlumatlara əsaslanaraq ətraflı test planları, test nümunələri və xəta hesabatlarının hazırlanması;
- Proqram təminatının performans standartlarına cavab verdiyinə və hər hansı səhvlərin həllinə əmin olmaq üçün sınaqdan keçirilməsi;
- Tətbiqin bütün aspektlərini, o cümlədən funksionallıq və istifadə imkanlarını sınaqdan keçirməklə bütün tələblərin yerinə yetirilməsini təmin etmək;
- Xətalar haqqında rəy bildirmək və kodda təkmilləşdirmələr təklif etmək üçün məhsul sahibləri ilə qarşılıqlı ünsiyyət qurmaq;
- İstifadəsinin asan olmasını və istifadəçi ehtiyaclarına cavab verməsini təmin etmək üçün tətbiqin istifadəçiləri ilə istifadəyə yararlılıq testlərində iştirak etmək;
- Proqram təminatları biliklərinin idarə edilməsi metodologiyalarını öz təcrübə sahələrində tətbiqinə rəhbərlik etməklə biliklərin transferi və idarəetməsini təmin etmək;
- Tətbiq istifadəçilərinə biliklərin effektiv ötürülməsi, paylaşılması və kommunikasiyası üçün standartları tərtib və təmin etmək;
- Müvafiq təlim sessiyalarını planlaşdırmaq, videolar, təqdimatlar, sənədlər və s. kimi müxtəlif formatlarda təlim materialları hazırlamaq.Sistem istifadəçilərinə qarşı hər zaman pozitiv, empatik və peşəkar münasibət saxlamaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və müraciətlərlə bağlı geri dönüş etmək;
- Texniki işlərin sənədləşməsi və hazırlanması;
Namizədə dair tələblər:
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarıqları;
- Tənqidi düşünmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti;
- Mürəkkəb anlayışları aydın şəkildə çatdırmaq və bütün səviyyələrdə maraqlı; tərəflərə təsir etmək bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Vaxtın idarə edilməsi və təşkilatçılıq bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Güclü iş etikası.
- İnformasiya Texnologiyaları və ya Nəqliyyat sahəsində (arzuolunandır);
- Təcrübə: ən azı 3 il;
- Nəqliyyat sahəsində sistemlərlə iş təcrübəsi olanlar üstünlük təşkil edəcək;
- Müştəri xidmətləri, test və ya təlim sahəsində minimum 2 illik təcrübə;
- Dil bilikləri: Azərbaycan mükəmməl, Rus və İngilis yaxşı səviyyədə;
- Sənəd dövriyyəsi məhsulları üzrə təcrübə üstünlükdür;
- MS Office, Service Desk, Visio, Jira, Confluence və bənzəri Agile alətləri;
- SQL bilikləri üstünlükdür.
Son müraciət tarixi: 10.02.2024